معرفی و مزایای داکت اسپلیت (اسپلیت کانالی)

  1396/12/06 


داکت اسپلیت (Ducted Split) یا اسپلیت کانالی یکی از رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در سطح جهان است، این سیستم همانند اسپلیت دیواری از یک واحد داخلی (هواساز) و یک واحد خارجی (کندانسور) تشکیل شده است که توسط لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند....

سرمایش و گرمایش در این سیستم توسط هواساز با مکش هوای داخلی انجام می پذیرد.

تفاوت سیستم داکت اسپلیت (Ducted Split) یا اسپلیت کانالی با سیستم ترکیبی اسپلیت دیواری و رادیاتور:

بجای استفاده از چندین پنل دیواری در یک واحد مسکونی یا اداری ، از یک هواساز  مرکزی در پشت سقف کاذب استفاده می گردد که به وسیله کانال ،تمامی اتاق ها و فضاهای مورد نیاز تهویه می شوند.

سیستم گرمایش بسیار قوی: برای گرمایش از کویل آب گرم استفاده می شود که از پکیج یا موتورخانه تامین می شود و سیستم رادیاتور حذف می شود و همچنین 20% تا 30% در مصرف گاز صرفه جویی خواهد شد. همچنین سرعت گرمایش فضا در مقایسه با رادیاتور بسیار بالاست.

داکت اسپلیت اصفهان

*اسپلیت های دیواری دارای قدرت گرمایش کمی هستند همچنین از برق برای گرمایش استفاده می کنند که سبب افزایش هزینه برق مصرفی در زمستان می شوند.

 

مزایای سیستم داکت اسپلیت (Ducted Split) یا اسپلیت کانالی

  • سرمایش مطبوع در تابستان و کاهش مصرف برق تا 50% در مقایسه با کولرهای گازی
  • گرمایش بسیار قوی توسط کویل آب گرم از پکیج یا موتورخانه و صرفه جویی در مصرف گاز در زمستان 20% تا 30%
  • حذف سیستم رادیاتور و لوله کشی های مربوطه
  • اجرای بسیار سریع توسط کانال های فلکسی عایقدار
  • استقلال هر واحد از نظر مصرف انرژی
  • انتقال سرمایش و گرمایش مطبوع توسط کانال در هر واحد به تمام فضاها ،حذف پنل ها و استفاده مناسب از فضای داخلی
  • کاهش صدای فوق العاده توسط کانال های فلکسی بل عایقدار (انعطاف پذیر) جدید
  • حذف لوله کشی های اضافی در ساختمان
  • فیلتراسیون هوا توسط فیلترهای قابل شستشو
  • کاهش هزینه تمام شده بوسیله حذف سیستم رادیاتور
  • قابلیت نصب دستگاه برای فضاهای کوچک تا بزرگ
  • عدم نیاز به استفاده از تکنسین نگهداری
  • امکان استفاده در ساختمانهای در حال بازسازی با حداقل تعمیرات
  • امکان طراحی سیستم متناسب با سردترین وگرمترین مناطق
  • حذف کانال کشی عمودی

اصفهان مدیا مفتخر است که با مهندسین و تکنسین های با تجربه وحرفه ای در زمینه مشاوره، طراحی، خدمات پس از فروش، اجرا و تعمیرات سیستم های فن کویل مدیا اصفهان (Esfahan Fan Coil Midea ) ، چیلر مدیا اصفهان ( Esfahan Chiller Midea ) ، VRF مدیا اصفهان ( Esfahan VRF Midea ) و داکت اسپلیت مدیا اصفهان (  Esfahan Duct Split Midea ) بهترین و سریع ترین خدمات را به مشتریان عزیز شهر اصفهان ارائه میکند.

حوزه فعالیت شرکت اصفهان مدیا :

  • مشاوره، طراحی، خدمات پس از فروش و اجرای سیستم های فن کویل اصفهان برند مدیا ( Esfahan Fan Coil Midea )
  • مشاوره، طراحی، خدمات پس از فروش و اجرای سیستم های چیلر اصفهان برند مدیا ( Esfahan Chiller Midea )
  • مشاوره، طراحی، خدمات پس از فروش و اجرای سیستم های VRF اصفهان برند مدیا ( Esfahan VRF Midea )
  • مشاوره، طراحی، خدمات پس از فروش و اجرای سیستم های داکت اسپلیت اصفهان برند مدیا ( Esfahan Duct Split Midea )

1396/12/06


نظرات کاربران
ارسال نظر
مقالات
سرویس و نگهداری و تعمیرات داکت اسپلیت در اصفهان. در این ویدئو با سرویس و نگهداری و تعمیرات داکت اسپلیت آشنا میشوید.
1396/12/09
داکت اسپلیت چیست ، نحوه عملکرد داکت اسپلیت مدیا.در این ویدئو متوجه میشوید داکت اسپلیت چیست و با نحوه عملکرد داکت اسپلیت آشنا میشوید.
1396/12/07
داکت اسپیلت و بهینه سازی مصرف انرژی، استفاده از هوای برگشت جهت بالا بردن راندمان کاری دستگاه و مصرف سوخت کمتر.داکت اسپلیت اصفهان برند مدیا
1396/12/06
معرفی و مزایای داکت اسپلیت (اسپلیت کانالی) -داکت اسپلیت اصفهان برند مدیا.داکت اسپلیت (Ducted Split) یا اسپلیت کانالی یکی از رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در سطح جهان است، این سیستم همانند اسپلیت دیواری از یک واحد داخلی (هواساز) و یک واحد خارجی (کندانسور) تشکیل شده است که توسط لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند.
1396/12/06
طرز کار فن کویل ، در این ویدیو با طرز کار فن کویل و نحوه ی استفاده از فن کویل آشنا می شوید. فن کویا اصفهان برند مدیا
1396/12/06
نحوه عملکرد چیلر | چیلر اصفهان مدیا. چیلرها به دو دسته چیلرهای تراکمی و چیلرهای جذبی تقسیم می‌شوند. شکل دیگر تقسیم‌بندی چیلرها بر اساس شکل خنک شدن ماده مبرد است که به سه دسته آب خنک، هوا خنک و تبخیری تقسیم‌بندی می‌شوند.چیلرهای تراکمی با استفاده از انرژی الکتریکی و چیلرهای جذبی با استفاده از انرژی حرارتی باعث ایجاد برودت و سرما می‌شوند.
1396/12/06
آموزش نصب فن کویل اصفهان.فن کویل، دستگاهی است که بوسیله پرتاب باد توسط بلوور و عبور آن از کویل آبگرم و کویل آب سرد سرمایش و گرمایش محیط خود را فراهم می کند. مدار لوله کشی فن کویل برای انتقال آب سرد و گرم می باشد که آب سرد از یک دستگاه مرکزی (چیلر) تامین میشود و آب گرم میتواند از موتور خانه و یا دستگاه های مستقل مثل پکیج گرمایشی فراهم شود. برخی از مدلهای فن کویل دیواری برای تامین هوای مکش از سیستم هواساز مرکزی استفاده می کند.
1396/12/06
چرخه سرماسازی در چیلر های جذبی، در چیلرهای جذبی از خاصیت لیتیوم برماید که جذب کننده بخار آب است، استفاده می شود؛ به این معنا که لیتیوم برماید بر اثر جذب بخار آب رقیق شده، به ژنراتور منتقل شده و حرارت می بیند.
1396/11/16
نحوه نگهداری از فن کویل، فن کویل ها باید برای راندمان بهینه در سال کنترل و بازدید شوند. مهم ترین بخش نگهداری از فن کویل نگه داری فیلترها هاست که باید شسته شده یا تعویض شوند.
1396/11/16
سیستم مدیریت ساختمان (BMS ) یا سیستم اتوماسیون ساختمان (BAS ) به سیستمی اطلاق می شود که در یک ساختمان نصب شده و از طریق اجزای خود کنترل قسمت های مختلف ساختمان و نمایش خروجی های مناسب را برای کاربر امکان پذیر می نماید.
1396/11/16
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ