ویژگی های مهم خرید داکت اسپلیت سقفی

  1396/11/14 


داکت اسپلیت های سقفی‌ از جمله وسایل سرمایشی و یا گرمایشی (کولرگازی ، کولر آبی ، اسپلیت و یا هر وسیله دیگری ) هستند که عموماً به صورت افقی کانال‌کشی می‌شوند نکته‌ای که خیلی مهم است این است که در کانال‌کشی های عمودی به دلیل اختلاف فشار در ارتفاع‌های مختلف،  راندمان کلی سیستم سرمایشی یا گرمایشی تحت تأثیر قرار می‌گیرد ، اما در داکت اسپلیت های سقفی به دلیل اینکه عمده کانال‌کشی ها به صورت افقی صورت می‌گیرد در نتیجه راندمان کلی دستگاه به مراکز بالاتر از کانال‌کشی عمودی است. در داکت اسپلیت های سقفی ، کانال‌ها در بالای سقف کاذب ساختمان‌ها به صورت مخفی قرار گرفته و همین‌طور داکت اسپلیت نیز در همان جا به کانال‌ها متصل می‌شود ، هوای خنک و یا هوایی گرم توسط این کانال‌کشی و داکت اسپلیت به صورت کاملاً یکنواخت در واحدهای آپارتمانی و یا محیط‌های کاری و اداری توزیع می‌شود.

مایلید در مورد داکت اسپلیت ها و مزایا و معایب آنها نسبت به کولر گای گای یا اسپلیت های دیواری و همچنین چیلر و شوفاژ و سیستم های تهویه مطبوع و هواساز بدانید؟ پیشنهاد میکنیم این مطلب را مطالعه بفرمایید: داکت اسپلیت چیست؟ همه چیز در باره داکت اسپلیت های خانگی

اگر قصد خرید داکت اسپلیت را دارید، به مشخصات فنی بود قیمت این دستگاه توجه نمایید همچنین گارانتی و اصالت دستگاه یکی از ملاک‌های مهم خرید است که در نهایت تجربه خوبی از خرید ۱ وسیله سرمایشی و گرمایشی کارا را به شما خواهد بخشید در سایت مرجع و فروشگاهی ویراکو ،شما می‌توانید تمامی این مشخصات فنی به همراه قیمت‌های تضمین شده داکت اسپلیت های سقفی را ببینید. همچنین مشاورین ما در مجموعه ویراکو می‌توانند به خوبی راهنمای شما در زمینه خرید و یا مشاوره در خصوص ساخت و نصب پروژه‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع کمک‌تان باشند و مشاوره دهند.

ما در این مطلب کوتاه قصد داریم از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های داکت اسپلیت های سقفی را برای شما بیان کنیم تا خرید بهتری داشته باشید:

    در داکت اسپلیت های سقفی، امکان لوله‌کشی در متراژ های بالای ۳۰ متر نیز فراهم است بدین معنی که اگر فاصله بین بخش داخلی و بخش خارجی داکت اسپلیت حتی بیشتر از ۳۰ تا ۶۰ متر نیز برسد، این امکان فراهم است که بدون افت راندمان دستگاه لوله‌کشی مناسبی انجام گیرد .
    با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های داکت اسپلیت سقفی این دستگاه یکی از محبوب‌ترین وسیله‌های سرمایشی است و در مناطق حاره‌ای که دمای هوا به بالای ۵۰ درجه نیز می‌رسد بخوبی استفاده می‌گردد.
    همان طور که قبلاً هم اشاره شد این دستگاه ۱ وسیله دومنظوره است و در حالت گرمایشی ،با نصب کویل آبگرم به خوبی هوای گرم و تازه و سبک را وارد محیط زندگی و محل کار شما می‌کند .
    داکت اسپلیت ها مجهز به انواع فیلترهای قابل شست‌وشو ، ضد قارچ و ضد حساسیت و آلرژی هستند ، تکنولوژی نانو به کار رفته در این فیلترها باعث شده است تا محیطی بسیار مطبوع برای شما ایجاد گردد.
    یکی از امکانات و قابلیت‌های داکت اسپلیت سقفی استفاده از رنج سرمایشی و یا گرمایشی است ، داکت اسپلیت ها از تکنولوژی و بلوئرهای چند سرعته استفاده می‌کنند ، با این کار انعطاف‌پذیری سیستم بالا رفته و ظرفیت‌های سرمایشی و گرمایشی منعطفی را برای شما فراهم می‌کند.
    یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید داکت اسپلیت های سقفی‌ برند معتبر و شناخته شده سامسونگ SAMSUNG می‌باشد ، جهت مشاهده جدیدترین قیمت‌ها و مشخصات فنی داکت اسپلیت های سقفی، می‌توانید از طریق منوی بالا قسمت داکت اسپلیت ها ویا لینک های زیر اقدام نمایید.


1396/11/14


نظرات کاربران
ارسال نظر
مقالات
نحوه عملکرد فن کویل،کویل ها، آب گرم یا سرد را از واحد مرکزی میگیرند و در تهویه مطبوع از آن استفاده می کنند. در کل فن کویل ها می توانند به صورت ترموستات سرخود باشند یا توسط سیم به ترموستات کنترلی وصل شوند. فن کویل اصفهان برند مدیا ( Esfahan Fan Coil Midea )
1396/11/16
مزایای چیلرهای تراکمی نسبت به چیلرهای جذبی برج خنک کننده کوچکتر چیلر تراکمی نسبت به چیلر جذبی، هزینه ظرفیت رزرو بالاتر،اندازه کوچکتر چیلرهای تراکمی،وزن کمتر چیلر تراکمی...چیلر اصفهان برند مدیا
1396/11/14
VRF چیست ؟VRF برای نخستین بار سال ۱۹۸۲ در ژاپن اختراع و تولید شد.طریقه کار کرد سیتم های VRF؟وی آر اف مخفف سه کلمه : Flow) F- (Refrigent) R -(variable) V) است و به معنای جریان متغیر سیال در پنل ها یا همان یونیت داخلی می باشد.VRF اصفهان مدیا
1396/11/14
چیلر چیست ؟ چیلر و انواع آن.چیلرها همچنین از انواع دستگاه های تهویه مطبوع هستند؛ تفاوتی که با دستگاه های کولر گازی دارند این است که دارای توان و ظرفیت بسیار بالایی بوده که با واحد تن تعریف میشود.چیلر اصفهان مدیا تراکمی چیلر اصفهان مدیا جذبی از انواع چیلر هستند.
1396/11/14
فن کویل اصفهان مدیا (Esfahan Fancoil)شامل کویل ها ،فن،موتور و دریچه است و در سیستم های تهویه مطبوع مراکز تجاری و مسکونی به کار میرود.فن کویل اصفهان مدیا در انواع فن کویل دیواری،فن کویل‌ سقفی،فن‌کویل‌ کانالی...میباشند.
1396/11/14
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ